czwartek, 15 maja 2014

20+20+20 = H&M SALE !

Hej!
W końcu wracam po majówce (dość długiej, bo nowego posta nie było od aż miesiąca!).
Tak na prawdę trwała ona tylko tydzień, ale za to cały ten czas na świeżym powietrzu, przy ładnej pogodzie i w miłej atmosferze. Pojechaliśmy z chłopakiem w góry odetchnąć od wszystkiego i wszystkich. Mimo, że nie lubię gór, było całkiem przyjemnie.

Aaale teraz o mega obniżkach!
Jakoś w połowie kwietnia wybrałam się do H&M widząc ogromne "20" na szybach sklepu. Weszłam nie rozglądając się za niczym innym jak za czerwonymi metkami. Przekładając wieszaki z ubraniem co drugim w rozmiarze 42 wyszperałam trzy perełki!




 
1. bluzka z azteckimi przeszyciami 20zł z 59,90



2. sukienka z siateczkowym dekoltem - 20zł z 79,90


3. spódnica maxi 20zł z 99,90

Spódnica i sukienka z metkami, bo nie miałam ich okazji jeszcze założyć :)
Mam nadzieję, że za jakiś czas znowu h&m nas zaskoczy, w końcu niedługo lato i wakacje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz