poniedziałek, 7 kwietnia 2014

ZAKUPY W CHINACH CZ. 3

Cześć!
Cały czas męczę wpisami o chińskich ciuchach, ale tylko takie paczki ostatnio otrzymuję :)
Dostałam buty, których tak długo szukałam po okazyjnej cenie! Niestety - nie był to udany zakup. Patrząc na to, iż ostatnie zamówione buty były warte swojej ceny to te okazały się nieciekawe. Zapłaciłam  54,59zł - Z początku się cieszyłam. Ładnie sklejone, stabilne, nie śmierdziały klejem jak poprzednie, były LECIUTKIE (jak domowe kapcie), jednak gdy je założyłam i przeszłam w nich parę metrów okazały się bardzo sztywne, twarde, niewygodne. Do tego były jakby przyciasnawe (a wybrałam rozmiar większy czyli wkładka 22,6cm-23cm) lub po prostu noga zjeżdżała w nich do przodu przez co na palcach czuć ucisk.




zdjęcie z Aliexpress






zdjęcia własne


Podsumowując: nie polecam zakupu tego modelu. Są inne, bardzo podobne, droższe, więc może warto było dać te 6 dolarów więcej i móc cieszyć się i korzystać z zakupu. Chyba na jakiś czas zrezygnuję z chińskich butów po 2 nieudanych próbach, ale pozostanę przy reszcie garderoby :)

Obecnie czekam na bluzkę i torebkę:



EDIT: Przyleciały do mnie 2 OSTATNIE rzeczy:
Bluzka z baskinką - tak się na nią cieszyłam, a okazała się za duża :(
Dostałam ją baardzo szybko, bo czekałam tylko 16 dni. Cena super - 11,08$ = 34zł - a jakość jeszcze lepsza. Ładnie uszyta, dobry gatunkowo materiał, koraliki solidnie przyszyte, elastyczna. Jedynie co mnie zdenerwowało to poduszki na ramionach przez co bluzka niezbyt ładnie na mnie wygląda (jestem dość drobną osobą). Rozmiar był jeden -XS- ale wychodzi o dziwo większa, takie nasze M. Kolor taki jak na ostatnim zdjęciu.




zdjęcie z Aliexpress



zdjęcia własne

Mogę ją z czystym sumieniem polecić :)

Kolej na wężową kopertówkę - zamówiłam ją dla mojej mamy. Zapłaciłam 10,39$ = 32zł. Czekałam na nią 20 dni. Wykonana solidne, ładnie zszyta, zero wiszących nitek, materiał z tworzywa skóropodobnego - imitacja skóry węża - świetnie się prezentuje. Myślę, że w niektórych sieciówkach zeszłaby bardzo szybko, nawet za kwotę 2/3 razy większą.


zdjęcie z Aliexpress




zdjęcia własne
UWAGI: Warto sprawdzać wymiary! Myślałam, że będzie średniej wielkości - niestety - ciężko włożyć do niej większy portfel i telefon, nie mówiąc o innych niezbędnych nam rzeczach :p
Niemniej jednak polecam, będzie dobrze wyglądać przy zwykłych, BASIC'owych zestawach i nigdy jej nie przeciążycie ;)

3 komentarze:

  1. Czy za opłata mogłabys cos zamówic dla mnie??? czekam na odp

    OdpowiedzUsuń