piątek, 4 kwietnia 2014

YANKEE CANDLE


Uwielbiam otaczać się przyjemnymi zapachami, tak więc często zaopatruję się w świeczki, kadzidła, olejki czy woski. Po obejrzeniu wielu blogów, gdzie były wychwalane produkty marki YANKEE CANDLE zdecydowałam się na zakup ich świeczek :)




Wybór był ciężki spośród tylu oferowanych zapachów, ale kupiłam dwie świeczki, które zachwyciły mnie swoim cudownym opakowaniem i kolorami! Cena jest dość wysoka jak za 50gram, ale kiedy tylko dostałam pudełko, z którego unosiła się ich woń przestałam żałować wydanych pieniędzy ;)
Pierwsza o zapachu bermuda beach - Cudownie upalna (a przy okazji - upojna!) słodycz bermudzkiej plaży.

Zapach kojarzy mi się z migdałami i arbuzem, jest słodkawy, ale nie mdły :) Myślę, że niektóre drogeryjne balsamy pachną podobnie.


Kolejna o zapachu BAHAMA BREEZE - Tropikalny, orzeźwiający i oddający klimat wakacji spędzanych na rajskiej wyspie.


Zapach jest rzeczywiście orzeźwiający, czuć przyjemny chłodek i świeżość - ta podoba mi się bardziej :)

Czy będzie następny zakup? Zobaczymy. Cena za granicą to 1,99$ czyli jakieś 6zł. Tutaj niestety sprzedawcy doliczają parę zł a i koszt wysyłki często nie jest adekwatny do ciężaru paczki.
Mam nadzieję na pachnący prezent urodzinowy w tym roku! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz